< Till bloggens startsida

När verkligheten kommer ikapp

Hejsan! 

Ett bra jävla tag har det vart stenhårt i plugget. MASSVIS att göra plus en jävla förkylning som aldrig gick över. Då var det typ okej att stanna hemma hela dagarna och plugga/vila. Men nu är jag frisk igen och plugg har vi typ inget av, vilket betyder att jag måste ta mig till gymmer och umgås med folk (its a big deal). Plus allt detta inser jag hur pank jag är och hur jag verkligen måste bestämma mig såvidare jag vill jobba på brostugan i sommar igen eller om jag ska ha något annat att göra. Något måste jag göra för jag blir typ vuxen snart, jag måste ha pengar då. Dessutom är det faktiskt sommar också så då behöver jag också pengar. iiiiiii det är lite jobbigt att bli ansvarstagande, så mycket man måste offra. 
 
Förutom det så går faktiskt mina så kallade "nyttiga" dagar bra, 20 dagar idag och jag har bestämt mig att ta en bikinibild var 20:onde dag för att se resultaten. Eller "resultaten" hehe, det kan inte gå speciellt mycket plus iaf. Nu ska jag bli klar med allt jag har kvar, varje liten skolgrej, så jag verkligen kan få känna lugnet PÅ RIKTIGT.
 
 
 
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0