< Till bloggens startsida

JÄVLAR VAD INTRESSANT OMGOMGOMG

Jag kan inte ens sitta still, jag är så galet taggad och glad just nu och jag vet inte vad jag ska göra riktigt (kaffe is a bitch).
 
Har två roliga dock ganska små saker jag just nu är väldigt glad över. 
 
1. Jag kanske ska få flytta in i mammas och pappas sovrum. 
Detta skulle inebära ett eget badrum, mycket större sovrum, ett extra rum, egen ytterdörr, EGEN JÄVLA DEL I HUSET SOM INGEN JÄVEL NÅGONSIN BEHÖVER PASSERA. :))))))) Det kanske inte är värsta grejen egentligen men faktiskt, det gör mycket. Det blir typ som en egen lägenhet. WOW är glad. 
 
2. RESA YEY MF.
Har inte rest på hur länge som helst. Mina föräldrars semestrar har inte varit samtidigt och vi har helt enkelt inte haft tid. Men nu planerar vi att resa, bara en vecka eller så, men är så jävla glad över det. Är så jävla blek också, mår lite halft dåligt att titta på mina egna armar, dom lyser upp i mörkret. 
 
Ska bli så sjukt kul att inreda rummet också, funtar på att köra på gråskalan med en grå/rosa klick lite här och var. Typ såhär fast mer grått, mindre rosa, jag är ingen jävla brudjävel. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0