< Till bloggens startsida

*applåder*

Har en känsla av att jag kan bli så jävla djup och patetisk här på bloggen, så tänkte passa på att vara lite jävla glad för en gång skull! *Applåder*
 
Idag har varit en jävligt bra dag om jag får säga det själv. Vet att folk kan bli provocerade av människor som skriver hur glada och hur bra deras liv är MEN VAFAN jag gör aldrig det så nu får ni fan hanterat'. Har somsagt bara varit en bra dag. Vaknade och hade en asgod frulle :-) Gjorde gröt med mango och hallon, drack vatten med frukt i (försökte vara lite fittspo/inspo) och lite frukt på sidan av. Så jävla duktig. Här har ni en bild!'
 
 
 
Kände inte att varken mitt hår eller smink ville samarbeta med mig imorse men eftersom jag var mätt och glad jämnade det ut sig! Pluggade som en idiot innan ett prov vi hade idag, som gick förvånadsvärt bra! En mycket god vän till mig (hej karoline) lärde mig en fin ramsa som hjälpte hihi LaKoShRePåVaFö. Dom som vet dom vet. 
 
Spanska provet gick också bra, ritade ett öga på baksidan av provet, skrev mitt namn och lämnade in det. Ramos som inte kan svenska kommer bli impad. Efter det åkte jag och köpte onödiga träningskläder och ännu mer onödigt på rusta. Tvingade mamma att köpa typ 100 kuddar. Dom passade in så jävla bra här hemma, varför är jag inte en designer? Varför får jag inte pengar? 
 
Nu måste jag skriva lite engelska, dricka te och äta nötter. CHAO. 
 
 

Kommentarer
Anonym

UUSSMF

2014-03-24 @ 20:34:08
den goda vännen

UUSSMF

2014-03-24 @ 20:34:40
Anonym

JAAAAJA du måste godkänna kommentarerna jaaaa

2014-03-24 @ 20:34:57
Anonym

JAAAAJA du måste godkänna kommentarerna jaaaa

2014-03-24 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0